Ik ben Djoeke van Dooren

Ik ben ondernemer geworden omdat ik een goede balans tussen werk en privé belangrijk vind. Naast het werk ook tijd aan je gezin, familie, vrienden en  hobby’s kunnen besteden, dat gun ik andere ondernemers ook.

Na ruim 25 jaar in loondienst te hebben gewerkt in diverse administratieve, secretariële en commerciële functies heb ik besloten een nieuwe stap te nemen en mijn eigen bedrijf te starten. Op LinkedIn kun je lezen dat ik o.a. als project-assistent bij Rabo Nederland heb gewerkt, maar ook meer van het ondernemerschap heb gezien binnen kleinere ondernemingen. 

De werkervaring die ik heb opgedaan en mijn kwaliteiten ga ik nu inzetten als Virtueel Assistent. Daarnaast wil ik mijzelf verder ontwikkelen door als ondernemer andere ondernemers te ondersteunen. En bezig zijn met datgene waar mijn hart ligt, het ontzorgen van ondernemers, zodat zij succesvol kunnen zijn.

In mijn werk vind ik het belangrijk om kwaliteit te leveren en afspraken na te komen. Ik vind het heerlijk om veel afwisseling in mijn werk te hebben, bijvoorbeeld door voor meerdere opdrachtgevers tegelijk te werken en een breed dienstenpakket te leveren. Ik werk graag met zelfstandig professionals, zoals (interim)managers, adviseurs, coaches en trainers (HBO+ niveau) die werkzaam zijn in de zakelijke dienstverlening. Ik ben gedreven en voel me in mijn element als ik ondernemers kan ondersteunen, ze taken uit handen kan nemen zodat zij zich kunnen richten op datgene waar zij energie van krijgen.

Ben je benieuwd wat ik voor jou kan betekenen?

Mail je gegevens dan nodig ik je graag uit voor een kennismakingsgesprek.